Blogs I love

Tuesday, January 15, 2013

Bem Vindos!! Welcome!!!


Ola queridas!!!! depois de mto tempo e mtos incentivos eu finalmente decidi escrever um blog, espero postar ao menos uma vez por semana!!! Meu nome e Bruna,brasileira que ama o Brasil mas vive longe dele e morre de saudades!!! sempre fui apaixonada por unhas, esmaltes afins e cosmeticos em geral,mas uns dois anos atras foi qdo me interessei de verdade,,,, sempre posto fotos de unhas e afins no meu facebook e instagram, depois posto os links e espero compartilhar os meu amor por esse vidrinhos coloridos com vc!!!! :)Tambem tenho amor por culinaria, como ja disse pelo fato de nao morar no Brasil estou sempre fazendo experimentos,e com certeza compartilharei todos com vcs!!!!Bem vindos e mto obrigado!!!! <3 Bruna


Hi Dear bloggers!!! After waiting a long time and many incentives coming from friends and family I've finally decided to write a blog about the things I like the most!I promisse i will try posting at least once A week! my name is bRUNA,I'm from Brazil but i live away from it!and i miss soooo much!!!I've always been into nails,beauty,cosmetics in general but about 2 years ago was when i really got interested !!!I always post pics on Fb and instagram, and i hope i can share my love for those colourful little guys with you all!i also love cooking and baking and once I dont live in Brazil anymore im always experimenting things in my kitchen and I sure will share those with you all as well!!!! Welcome and thx a lot!!! <3 Bruna 

No comments:

Post a Comment